top of page

Masterchef - un vis trait in realitate.

A inceput totul dintr-o gluma, cum, de fapt, incep toate lucrurile frumoase din viata mea. Am completat acel formular de participare fara sa dau vreo importanta si fara a avea vre-un gand ca va urma o aventura atat de lunga si de neuitat. De la preselectii mi-am propus sa traiesc la maxim fiecare clipa si sa fiu eu, fara sa ma stresez sau sa port masti, sa profit de fiecare moment trait in acea atmosfera si sa nu am regrete indiferent de ce se va intampla. Cred ca asta a si fost secretul parcursului meu, am fost cat se poate de naturala, m-am dedicat in totalitate si mi-am vazut de drum indiferent de circumstante si obstacole. A fost frumos, iar nimic din ce e frumos nu poate fi usor. Greu a fost, pot spune chiar foarte greu, dar ma bucur ca am avut sansa sa fiu inconjurata de oameni deosebiti, e o echipa minunata in spate, datorita carora am reusit sa ma redescopar, si vreau sa le multumesc.

In tot acel timp petrecut pe platourile de filmare am avut provocari la fiecare pas, dar care au scos la iveala calitati de care nici nu banuiam. Am descoperit ca pot si e foarte fine sa combin arhitectura cu bucataria, ca ies lucruri deosebite, care impresioneaza. La fiecare proba mi-am dorit sa nu dezamagesc, sa nu ma dezamagesc pe mine, iar eu fiind o perfectionista trebuia sa dau tot ce e mai bun, sa nu-i dezamagesc pe chefi care aveau asteptari si nu in ultimul rand sa nu-i dezamagesc pe cei de acasa care mereu au crezut in mine si m-au sustinut in toate nebuniile. Masterchef a fost o nebunie surprinzator de frumoasa, nu cred ca mai poti trai astfel de sentimente cum le ai acolo. Acel suspans in fata cutii, apoi miile de idei pe secunda cu ce sa faci din ce gatesti sub cutie, si asteptarea verdictului in fata juratilor.

Au fost foarte multe momente de neuitat, deplasarile cele mai neasteptate, probe care te lasau efectiv fara cuvinte, dar toate astea m-au ajutat sa cresc, sa descopar noi orizonturi si sa creez.

Sunt nespus de fericita ca am avut sansa sa traiesc aceasta experienta. Ma bucur ca am cunoscut oameni minunati aici, concurenti, chefi, echipa de productie. Oameni frumosi alaturi de care am trait momente de neuitat

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page